Segt

Idag är en otroligt seg dag, sov till halv tolv men jag skulle ändå lätt kunna somna om nu. Sömn är ju så otroligt skönt.
sen så har jag lite problem med att ta mig in till stan och gullänget. Kellerman har bilen och ingen här i Gottne verkar ska fara in heller.
Så ja nu ligger jag i sängen i mitt barndomsrum och Tisdag ligger i fönstret. Jag ligger och tänker på hur jag ska möblera min nya lägenhet som jag ska flytta in i i höst. Det är riktigt riktigt kul. Jag skulle vilja ha tag på en snygg fotölj och det går så däär med det. Den ska vara snygg, skön och inte allt för dyr. Jag har höga krav. Har ni nått tips? 

Kommentarer
Postat av: petran

jag har ett tips!! STANNA HEMMA!!! puss

2008-07-01 @ 14:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0