Sunday Morning Breakup

Godmorgon, eller egentligen har jag redan varit vaken ett bra tag, hade ingen lust att stressa nu på morgonen så jag klev upp riktigt tidigt. Idag ska Vi packa ihop alla grejer vi har i Gottne för mamma och pappa kommer hem imorgon så då behöver inte prinsen längre vara själv. Börjar jobba klockan ett och innan det ska jag ha hunnit städa undan det värsta och packat in hela gänget i bilen inklusive katten. Inatt har jag lyckats ha både Prinsen och Tisdag inne heela natten, tror det var bra för dom nu har dom riktigt vänjt sig vid varann.

Igår kom älskade älskade PH hem, det var så underbart kul att se hon och jag tror fan att vi båda har lite blåmärken från dom våldsamma kramarna. När jag såg hon kände jag hur otroligt lättad jag blev, hade nog varit väldigt orolig för hon utan att jag insett det själv. Nu är hon hemma iallafall och det känns helt otroligt skönt. VÄLKOMMEN HEM PH! 

Igår så hade vårt älskade fotbollslag lagfest så jag och kellerman skjutsade in ett gäng till staden och sen gled jag, Kellerman, han på taket och aron runt på stan i min guldbil. Riktigt mysigt vi hann även med lite max.

Nä nu måste jag ta tag i städningen innan jag ska fara å jobba med barnet, tro hur trött han är idag. Inte allt för trött får vi hoppas. Ha en bra dag!

 
Älskade ph som är hemma nu!


Sovkompisarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0