Torsdagens dag

Idag jobbar jag. Som bara den, började tio och jobbar till sju, är sjukt trött. Fast ikväll ska jag förhoppningsvist mysa lite med Kellermannen vilket var ett bra tag den. Panna på jobbet har skaffat en kattunge idag, morrison, det kommer bli Tisdags pojkvän. Han är super söt. Jag har jobbat med Barnet typ hela dagen vilket har varit skönt, men han har ju samtidigt varit ett barn i sex timmar vilket inte hjälper direkt. Nu sitter jag på radt och vilar benen lite, är sjukt trött idag än fast jag har sovit massor. Tror faktiskt jag är lite små sjuk fortfarande, men jag jobbar ju kväll imorgon så då kan jag sova ut ordentligt. Sen har jag bar korta pass lör sön och mån och sen är jag efterlängtat ledig på Tisdag om inte nån bestämmer sig för att vara sjuk eller nått vilket skulle va riktigt drygt. Nä back to work.

Ps. Hoppas du mår bättre Kattan ;) Livet är inte alltid en fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0