Ursäkt

Jag är ledsen över att det har blivit så pass lite bloggande på slutet men jag jobbar i princip hela dagarna och när jag kommer hem är jag antingen super trött eller så vill mina vänner att jag ska umgås med dom så jag hinner inte riktigt med.
I veckan är jag dock ledig både tisdag, fredag och söndag så lite mer bloggande än förra veckan ska jag nog hinna med. Idag börjar jag jobba klockan två så nu sitter jag bara och lökar och myser i soffan, riktigt skönt att inte ha nått man måste göra. Eller egentligen skulle jag behöva göra massa saker men städningen får vänta och sofftittandet får också vänta eftersom jag inte har någon bil. Ja någon lägenhet har jag inte heller hittat än vilket känns sjukt drygt, jag vill ju börja inreda. Tisdag sitter och mjauar i fönstret åt någonting som hon tydligen ser men jag inte kan se, knäppkatt.
Hon är alltid så sjukt trött när vi kommer hem från gottne hon sov typ från klockan ett på eftermiddagen igår till tio idag, sjukt trött katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0