Att lämna

Det svåraste jag vet är att lämna saker, sätter jag mig på en buss in till stan från jag en klump i magen bara för att lämna hemmet för en sekund. Ju äldre jag har blivit desto lättare blir det men det är fortfarande inte lätt. I höst ska vi flytta från stan, det kommer vara så himla jobbigt. Jag försöker att inte tänka på det allt för mycket och ta det som det kommer men jag vet att det kommer vara hemskt.
Jag är så otroligt hemma kär och fäst vid alla här hemma, det kommer vara hemskt. Usch, nu fick jag ont i magen.


Kommentarer
Postat av: Kattan

Jamen just!

2008-06-01 @ 22:54:05
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Är du vaken baby? Jag får också lite ont i magen när du skriver sådär. Har funderat ganska mycket på hur tomt det kommer bli då jag inte kan träffa dig hela tiden. Doh! Men nu struntar vi i det och har en fantastisk sommar!!!

2008-06-02 @ 08:20:30
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0