Badkar

Gud vad jag önskar att jag hade ett badkar just nu. Jag vill bara lägga mig i hett vatten och försvinna ett tag. Mamma ville att jag skulle komma hem till Gottne, kanske borde det iallafall. Känns kanske bättre då. Tur att jag har Tisdag iallafall, annars vet jag inte vad jag skulle gjort. Hon har ju namnsdag och allt idag, grattis till henne. För tillfället jagar hon mygg. Hon är lite klumpig så hon får inte tag på dom.
Såg weeds nyss, avsnitt två på säsong fyra. Riktigt bra var det. Jag önskar att jag hade hundra avsnitt som jag fick sträck se just nu.

Kommentarer
Postat av: JONNA

Äsch då, ska du inte göra! Varför göra något idag som man kan göra imorgon?;)



ååh, ännu ett weeds-fan :D:D! du är den första jag vet haha :D

ja har säsongerna 1-3, kom hit o kolla :P

2008-06-24 @ 21:50:10
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: JONNA

JAA; ABSOLUT!!!!

2008-06-24 @ 21:54:16
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0