Fullt djurhus

Idag är det fullrulle här i huset, Tisdag är så otroligt kaxig mot rockhunden att det rakt är synd om han. Hon fräser och slår med tassarna, han får inte en lugn stund. Nu sitter jag och kollar på när bror och han på taket spelar pes (ps3) och skriker och svär åt varann, nån gång ska jag spela in så ni får höra dom.
Kellerman sitter i lugn och ro och läser sin älskade rocky, hans livsverk ;)
Klockan två är begravningen och jag är i princip klar, kommer vara dåligt med uppdateringar idag men det kanske ni förstår. Jag sitter vid brors laptop nu och det är heelt underbart, hatar stationära, så tråkigt. Tisdag ligger och sover med grisen uppe i fönstret nu, så otroligt sött jag ska lägga in en bild sen så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0