Gottne

Nu har jag Kellerman och Tisdag pallrat oss till Gottne inför morgondagen. Vi fick hämta mina kusiner på flyplatsen först så det blev ett jäkla körande men Tisdag klarade det bra. Ja och nu är vi här och då är såklart Rockhunden här och skrämmer livet ur hon, men jag tror nog att dom kan bli kompisar tillslut. Jag hoppas det iallafall.
Jaa, livet utan dator är hemskt, jätte hemskt. Så nu försöker jag ta igen all förlorad tid vilket är en heeel del.
Idag började rean på stan också så jag va dit en sväng och kollade och hittade svin billiga ribbade linnen på Indiska vilket alltid är bra att ha så jag köpte två. Sen hittade jag inget med tror eller ej, lika bra det kanske.
Filmen vi såg igår var riktigt bra också, rekommenderad. Bortsett från några idioter som satt bakom oss så var det super mysigt.
Nu ska jag ta nått att äta, jag börjar seriöst undra om jag har mask eller nått haha är så sjukt hungrig jämt. Men näää det kan jag väll inte ha? eller?

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha det är väl gött att vara hungrig :P jag e de typ aldrig

2008-06-12 @ 20:12:11
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: ConfessionsOfASpinster

Hej, jag har tagit en paus i bloggandet eftersom jag ska på tågluff är det massor att fixa och många övertidstimmar. Jag ska försöka uppdatera snart igen..och javisst var det du som fick mig att tänka på allt det där med födelsedagspresenter!

2008-06-12 @ 21:00:06
URL: http://confessionsofaspinster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0