Hej

Jaa men tjenis på er. Här ligger jag med igensvullna ögon och blödande näsa, kul liv. Vaknade vid tio och tänkte sola men solen var lite lat vid det tillfället så jag la mig igen och halv sov till tolv - halv ett typ. När man mår så här jävla dåligt av allergin som jag gör just nu är det de enda raka, sömn. Och idag ska jag fara och kika på fotboll det ska bli spännande å se om jag skrämmer livet ur några där nere eller, jag ser verkligen förjävlig ut.
Jag måste först och främst ha glasögon vilket jag hatar sen så är jag så otroligt svullen runt ögonen och röd som bara den att ja tillomed Tisdag och Prinsen kollar skeptiskt på mig.
Tisdag och Prinsen börjar föresten vänja sig ganska bra med varann, hoppas dom blir kompisar för jag tycker ju om dom så mycket båda två.
Nu är det bara trekvart kvar till fotbollen börjar och jag håller tummarna för att det kommer vara gott fika där. Nu är det mysning med Tisdag sen ska vi alla heja som bara den på gottne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0