Holmes Födelsedag

Idag har Holmes fyllt år så jag har nästan varit hos henne hela dagen och ätit fika och umgåtts. Har varit super mysigt men nu känner jag mig verkligen som en boll, har ätit så sjuukt mycket.
Pölsan har jag också hunnit myst med idag, vi gick ner till holmes och grattade och stod i. Jag och Kellermna gav hon en klippning och hon fick massa mer grejer av folk. Mycket sprit inspererat. Nu ligger jag här i sängen i Gottne och hoppas att Tisdag kan komma och mysa med mig lite. Hade även tänkt se några Reaperavsnitt innan jag somnar, har snart sett alla. Imorgon har jag min sista lediga dag på min tvådagarssemester och om det är bra väder ska jag sola för jag börjar bli så blek och dassig i ansiktet. Tisdag lyckades nyss dra ner persiennerna vilket var rätt imponerande för att vara en katt.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

underbart :)

2008-07-01 @ 12:20:14
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Katie

Nej, nu är mina det! Haha!Är du kvar i Gottne?

2008-07-01 @ 12:50:02
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0