Home

Jag är hemma nu, skönt. Det verkar som det sista inlägget jag mobilbloggade inte har kommit upp än så det kanske kommer senare. Iallafall så sprang jag till sängen och pussade massa på Kellerman när jag kom hem. Stackarn blir väckt och han som ska upp om typ fem timmar.
Jag väckte upp Tisdag också som nu är heeelt tokig, det låter som hon håller på att riva hela lägenheten att en sån liten katt kan göra så mycket liv.

Jämt på kvällarna när jag stänger brukar jag ha jätte mycket ångest och vara rädd att jag har glömt att göra massa grejer (det brukar vara en hel del att göra på kvällarna innan man stänger) Men ikväll tror jag faktiskt inte jag glömt nått. Jag var klar jätte mycket i tid så jag gick igenom saker hundra gånger om. Hoppas hoppas hoppas jag inte glömt nått. Det är så jobbigt att man ska måsta ha sån ångest efter varje gång man stängt.
Ja, jag märker väll imorgon om jag får en utskällning eller inte, haha. Nä men håll tummarna för att allt gått bra.

Jag är så sjukt uppe i varv nu efter jobbet, de känns som jag aldrig kommer kunna somna. Jag sitter och ser på Leno nu iallafall, inte för att jag tror han lugnar ner mig. Kanske ska ta och se ett Reaper avsnitt till innan jag kryper ner hos Kellerman. Ska bli så underbart skönt att få sova med han igen, det var längesen. Iof sov vi ilag ett tag efter mitt lilla ihopbryt jag fick igår, det enda som lugnar ner mig är sömn och en Kellerman som håller om mig. Han är bäst!



Kellerman med solbrillor och lösmusche innan han rakade av sig håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0