I Kattans blogg

Jag satt nyss och läste i Kattans blogg och hon förstår inte varför folk t.ex. skriver "Jag gillar din blogg". Jag personligen blir super glad när folk ger mig sånna kommentarer och när jag ger folk sådana kommentarer menar jag det alltid. Som jag har uppfattat det menar Kattan att man inte kan gilla någons blogg första gången man läser den. Men jag menar att det borde ju finnas en anledning till att man fortsätter läser denna blogg och för mig är den anledningen att jag gillar den. Vad tycker ni? Jag älskar att göra folk glada men det innebär inte att jag slänger kommentarer runt mig som jag inte menar. Kattan tycker att det är helkorkat. Ja, isånnafall är jag helkorkad. Det kanske stämmer, vem vet? Hon tycker Även det är dumt när folk gör reklam för sina bloggar med kommentarer poch det kan jag till viss del hålla med om men jag tycker det även är ett bra sätt för jag har hittat många mysiga bloggar på det sättet. Nu måste jag bara höra vad ni egentligen tycker. Gå även och läs vad Kattan har skrivit, kan ju vara jag som missuppfattat allt också för jag är ju trots allt blond.

Kommentarer
Postat av: M

Håller med dej, fast tycker det också känns lite konstigt när man fått en kommentar - gillar din blogg- Sedan ser man den kommentaren på 20 andra bloggar :S av samma blogg

2008-06-24 @ 00:22:32
URL: http://musiqfaq.blogg.se/
Postat av: TantMaria tittar in!

Tja, det ena behöver ju inte förta det andra...att du är blond menar jag;)

Har en 20-årig dotter som är blond och smart som f-n(ursäkta språket!)

Att gå in och kommentera är ju ett artigt sätt att sätta sitt avtryck,till exempel första gången man går in och läser en blogg, för många är det också ett sätt att få många läsare.

Många går ju in utan att lämna några kommentarer alls...lite smygläsning så att säga;)

"Gillar din blogg"...tja, den personen visste kanske inte vad hon/han skulle skriva....

Ha det bra!

2008-06-24 @ 07:33:17
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0