Klant

Jag är en klant. En stooor klant. Jag skulle sätta upp myggnät och jag hade precis så det räckte till två fönster när jag skulle klippa. Men självklart misslyckades jag på första försöket, det blev alldeles för kort. Så jag tänkte: jaa men jag har ju faktiskt lite till så de räcker kanske att bara ha på ett fönster. men tro på fan att den andra gick åt helvete också. Nu har jag fixat nått tillsvidare. Bara för att. Egentligen är det Kellermans fel för han skulle ha fixat det men gjorde de ju aldrig så jag fick ju lov å då gick de så klart åt skogen. (åt skogen, haha det ordet använder jag aldrig!)

Nu ligger jag i soffan och surfar, borde gå och lägga mig för ska försöka komma upp i tid imorgon (som vanligt men det går ju aldrig) Ska på stan med han på taket och hjälpa han shoppa. Det är så svårt att slita sig från datorn när man nyss har fått tillbaka den, vi har ju så mycket att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0