Kvällning

Jaaa, nu verkar publishme har bestämt sig för att fungera, shysst värre! ikväll har vi haft avskedsmiddag för miss ph, gud vad jag kommer sakna hon, jag får ont i magen bara av tanken på det.
Kellerman har nu gått och lagt sig han ska upp tidigt imorgon och jobba duktig som han är. förstår dock inte hur han kan sova för Tisdag far runt som en idiot i lägenhet och gör massa hundliknande ljud. Det är väll iof bra för då kan hon väll sova gott hela natten förhoppningsvist.
Imorgon ska jag följa Kattan och hennes motorcykelsambomambo till sundsvall, hoppas det blir lite motorcykel affärer och mycket ikeabirstaaffärer. Håll tummarna för det!
Min allergi har varit riktigt bra idag, bortsett från tröttheten då, ibland tror jag att jag skulle kunna somna stående. Ja nu är det gamla mynameisearl avsnitt på tv som jag ska underhålla mig lite med medans Tisdag morrar bakom soffan.


Jag och min älskade Ph innan jägarfesten, hon kommer saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0