Måndagen innan tisdagen

Jaa men halloja, tog ett litet tag för mig att somna igår men somnade det gjorde jag. Dåligt väder här i Gullet idag så ingen solning blev det. Istället fick jag sms av kattan imorse som undrade om jag skulle hänka på stan. Så hon, jag, kellerman och hennes motorcykelkarl drog en repa på stan, fikade lite å så. Mysigt som bara den. Jag är lite orolig för Baya för hon ligger på sjukhuset, inte kul för hon.
Nu ska jag och Kellerman lämna fröken tisdag hemma och fara en sväng till eden och kolla läget där. Det verkar som vi ska vara i eden på midsommar vilket känns riktigt kul, roligare än dom tidigare alternativen. Så ja nu är det eden nästa sen hörs vi väll senare. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0