Mitt namn är öl

Nu är det Mitt namn är öl på tv, skönt program å slötitta på. Längtar till Seinfeld börjar, är taggad på det som fan just nu. Jag sitter och funderar på att göra om bloggen lite, ny header och sånt. Synd att jag är så jäkla värdelös bara. Skulle också vilja ha lite nya kula bilder att göra en header av. Kan ingen lära mig bara?
LÄR MIG!
Nä men vad ska ni göra imorgon då? Jag är ju helt ledig så jag ska sova ut och sen bara vara sjukt slö. Skulle faktiskt kunna tänka mig att inte ens kliva upp ur sängen imorgon. Vet ni vad, Tisdag älskar mitt fotsvett för hon ligger jämt och rullar sig i mina skor, hon är verkligen den perfekta katten för mig. Tack Holmes och PH för att ni förde in henne i mitt liv. Hon är typ som mitt barn jag inte hunnit få än, haha det där lät ju knäppt. Hon är som jag fast en katthund.


PH och Holmes i dimman.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

för jag har ingen bra kamera, ska köpa system och då kommer massa bilder upp, går du in imorgon får ud se bild för då kommer nya designen upp, och där finns jag (=

2008-06-23 @ 23:47:16
URL: http://performance.blogg.se/
Postat av: NAVAS

nemen taack :d hihi kram

2008-06-23 @ 23:47:41
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Sweet 16´s blogg

haha, fast den bilden är inge bra heller, höhö. Så fort system kameran kommer blir de mer bilder (=.



Men blogga runt å leta, de jätte många som lottar ut bloggdesigner, vissa gör helt gratis också :D

2008-06-23 @ 23:50:22
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0