Natt och Less

Vet ni vad, jag är inne i en lessperiod. Ingenting känns kul, därför är jag så dålig på att blogga också. Har väll mest märkts idag och igår men ändå. Nu är jag så less att jag inte ens kan sova. Jag sitter och blippar och leker med bilder men jag får inte riktigt till den när jag ska lägga till den i designen på bloggen. Det är drygt. Varför kan inte allt bara fungera.
Jag och Kellerman, Puttis och Toffel och Holmes har varit och härjat massa på stan och sen mötte Baya upp oss. Alla drack och hade grymt roligt förutom jag och Puttis. Puttis börjar jobba tidigt imorgon och jag har haft en sån sjuk huvudvärk hela kvällen. Barnet riktade nämligen laser termometern i mina ögon och det gjorde sjukt ont. Dumma han.
Nu ska jag pussa och mysa med Tisdag så kanske min lesshet far bort.
Kan ingen bara göra mig glad?


Ett smakprov på mitt lesshets pyssel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0