Sundsvall nästa

Yes, snart åker vi. Kattan och co kommer och hämtar upp mig vilken sekund som helst. Jag tror Tisdag känner på sig att jag ska nånstans för hon är som ett plåster på mig, ett mysigt plåster. Ett litet lurvigt vitt plåster.
Ja men hur som haver snart åker jag och när jag är hemma igen är min data gone gone gone. Drygt, jag vet men jag ska pallra mig till gottne då kan jag använda mammsens och pappsens.
Nu ska jag till sundsvall och köpa en heeel massa onödigheter och jag älskarne! ha en underbar dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvättar och ska slappa fram tills jag ska till jobbet..Så skoj att åka till Ikea...man går oftast inte tomhänt däri från...ha en trevlig shopping tisdag..

2008-06-10 @ 09:12:19
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0