Tjeni

Jag har nu kommit hem från lunchningen och om en timme måste jag göra mig klar inför jobbet. Är super taggad, eller inte. Men det är bara å bita ihop. Jag är gladare idag iallafall och ska inte gnälla lika mycket som jag gjorde igår. Imorse tog jag tag i mitt liv och fixade nya recept till alla mina hundra mediciner. Bara en sak kvar på listan jag måste fixa och det är inte ens super viktigt.
Har ni sett world of warcraft reklamen? hatar den, svin obehagliga människor. Eller är det ens människor? Nu tor jag att jag ska se ett avsnitt reaper, riktigt lovely. Ikväll får jag lite mer bilder från midsommar, riktigt nice, då ska ni få se.


I det här tillståndet skulle jag vilja vara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0