Torsdag morgon

Eller egentligen är det inte morgon, det är typ eftermiddag. Jag sov till tolv, somnade super sent igår. Kanske var astma medicinerna som gjorde mig hyperpigg. Super drygt var det iallafall. Stackars Kellerman kan inte ha fått många blundar så som jag vred och vände på mig. Jag låg nerträngd mellan Tisdag och Kellerman och båda sov. Jag hatar när dom man sover med somnar innan mig, då kan typ inte jag sova.

Ikväll är det jobb igen, jag börjar fyra. Jippey för det! haha jag måste äta nått innan annars avlider jag väll. Nä nu ska jag ta tag i mitt liv. Laga lite mat och så. Jag som ville på UH och käka men jag får ju inge sällsis. Nån som är sugen?


Halloja!

Kommentarer
Postat av: Katie

Nej då. Om jag börjar äta supersakta så kanske du saktar ned också. Kanske...

2008-06-26 @ 13:12:53
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den är jättefin.

Snyggo bild ;)

2008-06-26 @ 13:13:58
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0