Trött

Jag hatar mina allergi mediciner, jag blir så otroligt sjukt trött av dom, jag har sovit 14  timmar inatt men ändå kan jag knappt hålla ögonen öppna. det känns som jag inte har sovit på tre dygn. Jag vet typ hur de känns!
Kellerman for och lämnade igen filmen från igår nu, guld värt! Tisdag tumlar omkring på golvet och morrar som en hund, jag tror att hon tror att hon är en hund. Vad tror ni?
Nu ser jag på Men in trees avsnitten jag laddade hem igår, vi ska se hur länge jag klarar att hålla ögonen öppna. Är inte stimorol fusion jordgubb lime sjukt jävla goda? Jag har även smackat i mig ett packet kakor idag, jävligt gött. Vad ska vi äta till middag idag tycker ni? jag skulle kunna få i mig vad som helst tror jag.


Kommentarer
Postat av: Jennie

svar; haha ja ;D hade otroligt roligt

2008-06-08 @ 17:36:22
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0