Alla glada inte sura

Tjenix. Sorry att jag inte har kladdat så mycket i den här bloggen de senaste dagarna, ni ska få en liten update så kanske ni förstår varför.

Iallafall så hade jag sista tentan i tisdags och efter det satte jag, kellerman och tisdag oss på bussen mot Övik. Efter 6 timmar och tio minuter var vi framme och hör och häpna! Vi hade åkt 40 mil söderut och helt plötsligt fanns det snö! Helt underbart fint är det men också väldigt kallt så idag måste jag verkligen komma mig iväg och köpa den där vinterjackan jag babblar om hela tiden.
Så på tisdagkväll så åt jag och kellerman rostbiff och potatissallads mackor med min mamms och papps vilket är typiskt hemma fika och även så sjukt gott. Sen gick vi och la oss tidigt för jag var helt slut i kroppen.

På onsdag igår alltså så klev vi upp ganska tidigt och for till eden för att pussa lite på kellermans söta mamma och hjälpa henne och polisen med tunnbrödsbaket. Efter några timmar for jag och tisdag tillbaka till gottne för jag ahde lovat att laga mat till heela familjen och det gjorde succe, tack vare Kalix recept.
Holmes var också med oss och käkade och efteråt for vi hem till henne och bakade en kladdkaka och såg på bonde söker fru.

Och ja här sitter jag nu nyuppstigen och redo för en ny dag, jag älskar verkligen att vara hemma. Ikväll ska jag, Puttis, Kellerman, Toffel och polisen fara och kolla på Klungan vilket ska bli helt fantastiskt kul. Men nu ska jag iväg och ha en mysdag med pölsan för hon är världen underbaraste unge!


Mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0