Bibloteket

Fasiken va jag är trött på att plugga nu. Trött i allmänhet också för den delen. Kan typ inte hålla ögonen riktigt öppna och min rumpa värker, måste hem och ta det lungt. HH's hårdbrömackor med kaviar har räddat mig hyfsat annar skulle jag väll ha avlidigt.
Ikväll ska jag belöna mig själv med ett bad och kanske en film behöver det för att ladda batterierna för veckan som kommer, det kommer bli galet mycket pluggande nu alltså. Men jag får ju trotsallt komma hem efter tentorna och det känns helt fantastiskt skönt!  När jag kommer hem ska jag ta tag i mitt liv lite och börja ta morgonprommenader, hoppas man får med sig han på taket eller holmes, det blir ju så mycket roligare då.

Anledningen att jag är så trött är att jag promt skulle läsa ut en bok inatt och det var väll jävligt onödigt egentligen. Men nu kommer jag i och för sig inte ligga uppe nå fler nätter under veckan och läsa och det är väll bra.

Nä nu ska jag ta ett sista ryck och skriva lite på rapporten vilket verkligen behövs. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0