En helt tråkig måndag

Idag klev jag upp tidigt för att min störda projektgrupp skulle skriva det sista på rapporten och det gick bra. Sen efter det hade jag matte och då dog jag. När jag gick hem efter matten kände jag att jag började få huvudvärk så jag tog en ipren och la mig när jag kom hem trodde det skulle gå äver efter det men icke så nicke. Så jag har i princip legat hela dagen och när jag inte har gjort det har jag mest bara suttit som ett annat lik.
Det är första avsnittet Bevvan på 400 nu, gamla hederliga bevvan alltså. Skulle vara sjukt kul att se allt igen, det ska jag styra upp.

Om ni tycker inläggen som jag mobilbloggar kommer vid konstiga tidpunkter ibland så beror det bara på att dom blir försenade, dom senaste skrev jag för flera dagar sedan. Värdelöst att det ska fungera så dåligt. Nä nu ska jag plugga ergonomi. hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0