Geek

Jag sitter och kollar på Världens härligaste män just nu och kvällen program handlar om geekar. Jag älskar geekar. Fast jag gillar inte riktigt att dom tar upp sånna dryga killar som vill vara en geek. Dom är inte geekar. Geek är någonting man är inte nånting man blir för att man vill vara det. Fattade ni nånting av det där?
MIn dröm geek är Max i Greek (nu tror jag inte det är så super många som grukar se Greek som är typ samma som geek haha.) Han är så här galet smart, det är en snygg geek. Jag älskar smarta människor. Smarta människor som inte riktigt är medvetna om att dom är det. Utan bara smarta allmänbildade geekar. Det är min älsklings geek. Att vara smart är typ det mest attraktiva jag vet. Mmmm Max i Greek.


Max och Casey i Greek, lyllo hon!

Kommentarer
Postat av: jeppardy :D

helllo, jag måste bara säga att RUSTY!!!! äger alla geeekar :D

2008-10-16 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0