Huvudet har återgått till normalvikt

Idag mår jag bättre, mycket bättre faktiskt. Jag gick och la mig tidigt igår och idag är jag feberfri. Är fortfarande mör i kroppen och benen skakar som bara den när jag står upp men det går nog snart över det med.

 Idag är det tantaplugg som bara de som gäller, och lite tvättning med för den delen.
Jag gillar att tvätta, tycker det är lättsamt. Att vika ihop den och lägga in den i garderoben är dock inte lika roligt. Förstår inte hur mamma orkar stryka all tvätt, det skulle aldrig jag orka. Fast iof så har jag inte så mycket tvätt som måste strykas heller.

Solen skiner ute och det ser verkligen super härligt ut men här sitter jag vid mitt köksbord och pluggar pluggar och pluggar. Tur att man får ta lite surfar pauser ibland. Kellerman har alla sina kompisar här och som sitter och ser film i vardagsrummet så det är därför jag sitter i köket för annars skulle jag aldrig kunna koncentrera mig.



Här sitter jag och tisdag och pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0