Lugn helg

Har haft en galt härlig helg om man bortser från mattepluggningen. Igår var jag Kellerman och skånemejerier på stan och shoppade lös. Det var bla. utförsäljning på djurmagasinet så Tisdag fick lite presenter. Det var faktiskt lite synd om hon igår för att när vi vaknade hade hon kräkits en massa. Så jag skämde bort hon med lite presenter för det var hon värd, ni vet hon har ju fullt upp med att vara katt nu under tentaperioden.
Vi han även med att äta en burgare på Tasty burger, helt ok, lite sibyllastuk på maten. Sen så provade jag en jacka också, måste ju köpa en varm vinterjacka nu när vintern snart är här. Har en känsla av att den här vintern kommer bli ganska mycket kallare än den förra.
Ja hur som helst imorgon är jag ledig, ska plugga lite matte och dra in till stan och fixa lite grejer inför resan hem. Inga stora planer alltså. Nä nu ska jag snart käka, ha en trevlig kväll.


Snart kommer jag hem holmes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0