Mys och pluggkväll på docent 28

Ikväll Sitter jag och Kalix framför tvn med var sin data och var sin ergonomibok, tycker ni det låter tråkigt? Vi har det faktiskt ganska mysigt. Trött som bara den är jag iallafall. Tisdag sover som vanligt den lyllo osten. HH drog nyss på filmkväll och dissade oss totalt, oförlåtligt. Ni glömmer väll inte att gratta min mamma va? det är ju snart för sent. Fast ett grattis i efterskott är ju aldrig fel det med.

Idag har jag och HH suttit på biblioteket från elva till tre och pluggat matte, hon är litegrand som min privata lärare när hon har genomgångar på tavlan för bara min skull. Sen så har jag, Kalix, HH och Kellerman ätit kroketter och kött, mums.
Nu ska vi snaska massa götta så det bara ryker om det.


Kalix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0