mysigkväll

Ikväll har jag en myskväll med mamms och papps, jag har gjort ett fösök att göra mammas varmamackor med svampstuvning, ganska lyckat blev det iallafall. Och till middag lagade mamma palt, ett nytt recept som tydligen skulle vara super enkelt och det var faktiskt ganska gott också. Får introducera för Kalix och HH när jag kommer upp till Luleå igen. Har också varit och myst med mormor en sväng visade bilder på lägenheten (som även ni kan se här) Vi tittade även på tv, nyheterna till och med och mormor lärde mig att Obama var bäst och att Ingvar Kamprad har varit nazist, vi vet inte hur mycket det stämmer men enligt mormor är det så för tv och radio säger så, och hon så klart.
Det har varit en lärorik kväll kan man helt klart säga och imorgon ska jag på stan och sen ska jag till kyrkan och sen ska jag och Holmes krubba middag. Mysigt pysigt. Fullt upp här i Gottne är det iallafall, och jag gillarne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0