När Kellerman fyllde år...

Kom på att jag glömt att berätta om en otrolig rolig sak. Helgen när kellerman fyllde år så blev han utslängd från krogen för att han tydligen hade tappat (eller slängt) ett glas i golvet framför en vakt. Efter han hade blivit utsläng så tog han på sig kepsen och försökte komma in igen. Det var tydligen super nära att han skulle lyckas komma in igen men tyvärr såg vakten honom.
Hur som helst när allt detta hände så var jag och några som inte kom ut på kåren hemma hos mig och plötsligt stormade Kellerman in och frågade var jag hade min peruk nånstans. När jag frågade vad han skulle ha den till mumlade han något om att han blivit utslängd och att han skulle in på krogen igen. Han bytte kläder och tog på sig peruken sen traskade dit och han kom in, jag hoppas det var värt det.


Så här snygg var han.

Kommentarer
Postat av: Katie

Shiet vad brun Tissan blev! Markus är sjukt snygg. Klipp han aldrig mer :P

2008-10-15 @ 21:53:38
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0