Nervös

Ja, jag är galen som är uppe nu men det är bara för att jag ska hinna plugga lite innan tentan. Jag blev ju så jäkla trött igår så jag fick lov att gå pch lägga mig ganska tidigt å då tänkte jag att de skulle va smart att kliva upp i tid för att hinna kolla igenom det en sista gång. Men, inte fan somnade jag så tidigt låg och vred och vände på mig än fast jag var riktigt trött så nu är jag ganska död. Jag klev dock upp ändå nu för jag måste verkligen kolla igenom allt innan tentan. Gud, jag tror jag är nervös. Brukar aldrig bli det men tydligen är idag en sån dag. Eller så är jag bara hungrig? Svårt att avgöra vilket. Hur som helst önska mig lycka till och håll tummarna hårt!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Håller mina tummar för dig moster!

2008-10-24 @ 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0