Nöjd kund mig själv

Jag är så galet nöjd med mig själv nu, all ergonomi är klar och imorgon är jag ledig. Ska verkligen sova ut som bara den sen så ska jag plugga matte och mysa i soffan heela dagen. Det ser jag verkligen framemot.

Har föresten glömt att berätta om det sjuka stället Kalix och jag avr och käkade på igår! Först fick man beställa in kött, fisk eller kyckling. Och jag tog ju kött så klart, finns det nått godare? Sen så var det en BUFFE! med potatisgratäng, potatissallad, vanlig potatis, bakad potatis, hundra olika såser, och massa massa goda sallader och till det färskt bröd.
Alltså köttet var helt galet gott och det andra, ja jag vet inte ens vad jag ska säga om det. Sinnessjukt. Det var nog det godaste jag någonsin ätit. Det var lycka det.

Hittade även en svart klänning på stan igår som jag ska ha på björnbrunsten, en svart som jag ska sy om litegran för det var lite tantlängd på den. Hoppas bara jag blir fin i den. Nu behöver jag bara en riktigt varm vinterjacka för det är kallt som fan här uppe.

Kommentarer
Postat av: m

bra jobbat kvinna! du är en flitig kämpe!

2008-10-08 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0