Stackars mig.

Jag somnar helt seriöst vilken sekund som helst. Mina ögon bara faller ihop mer och mer. Jag måste göra något fort.

Jo men just! jag har glöm att berätta om min underbara lunch jag åt idag och även igår. Det var igår när jag skulle gå hem från bibolioteket som jag gick in på centrum restaurangen för att köpa en macka att käka till lunch, då såg jag att dom hade en grekisksallad med qinoa som var rätt billig så jag köpte det. Och hör och häpna det var så galet god att när jag idag gick tillbaka till CR så höll jag tummarna så hårt och bad gud riktigt snäll att dom skulle ha dom idag igen. Mitt tumkramande och gudsmörande gav utdelning för dom hade dom! Den var tillomed lite godare idag. Lycka är god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0