Tisdags namnsdag

Idag är det tisdags namnsdag, igeeen. Hon har jämt namnsdag tycker jag. Det är galet. Det värsta är att hon jämt vill ha presenter då också. Tro vad det blir idag, en puss kanske.
Nä men, nu är jag hos Kalix i klassen och jag väntar på att hon ska duscha klart. Sen ska vi på stan och hitta en klänning till mig som jag ska ha på mig på björnbrunsten som går av stapeln på lördag, är galet taggad än fast det blev rätt hårt i helgen alltså. Sen efter jag och Kalix varit på stan ska vi käka på nått gott ställe här inne i luleå city. Det ser jag framemot som fan.
I veckan kommer det kanske bli tunt med bloggande har massa skolarbeten jag måste göra klart tills på fredag, ska sitta och nöta en labbrapport ikväll sen så har jag även några frågor i ergonomin som jag måste skriva imorgon men det går jag på ett kick. Haha så känns det just nu iallafall men man måste vara positiv.
Och ni som undrar varför Tisdag är så dålig på att blogga nu i veckan beror det på att hon fortfarande är bakis sen i helgen. Så nu vet ni det. Nä nu off to stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0