Vilken seg dag

Alltså det duggregnar ute och det är grått som bara den, inget kan göra den dag så seg som vädret kan. Det är ett under om jag håller mig vaken hela dagen. förhoppningsvist klarar jag det.
Nu är jag hemma på lunch till ett, vi har jobbat på vårat projekt på förmiddagen och efter lunch har jag matte vilket känns roligt som fan faktiskt. Ikväll ska nog jag och HH ha räkkväll och jag hoppas att jag hinner plugga lite matte innan det. Snart har jag fått hem veckans gossip och då ska jag ligga här i min fotölj och bara njuta.
Jag längtar lite efter vintern jag, regning höst är så tråkigt. i och för sig har faktiskt hösten varit rätt fin här men jag beöver lite ombyte. En stor varm vinterjacka måste också inhandlas.
Nu är det inte länge kvar tills jag far hem till övik och gottne, vi har tenta den 24e och den 28onde och efter matte tentan den 28onde så packar familjen fool/kellerman/kattlund ihop sitt pick och pack och hoppar på bussen till övik. Lovely, hoppas bara tenterna går bra. Nä nu ska jag kissa sen blir det GG, HOJ!


När tjockisen var en liten tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0