Boden

Nu på morgonen har jag varit i boden på labb. Blev helt sinnessjukt tidigt så jag är super trött nu men börjar ett igen så det känns inte som nån ide att powernappa. Vägen till Boden var helt galen det var smockat med fartkameror och poliser efter hela vägen och hastigheterna ändrades hela tiden så man blev helt snurrig. Hoppas jag inte körde för fort nångång. Hemvägen körde jag typ 70 hela vägen iställe för att stirra ihjäl sig efter skyltar.
När vi väl kommit dit så visade det sig att det där var labbar som vi lika gärna kunnat göra här i luleå, så det kändes hyfsat värdelöst. men men vi behöver ju inte fara dit nå fler gånger.

Igår så blev jag lite sjuk fick super ont i huvudet efter första lektionen så jag fick lov att gå hem och lägga mig sen. När jag sen vaknade var jag genomsvettig, tror jag hade fått lite feber men på eftermiddagen kändes det lite bättre. På kvällen gjorde jag hemmagjorda hamburgare till mig, han på taket och kellerman. Dom blev riktigt lyckade tror jag ska göra dom igen. Jag luktar dock fortfarande lök om händerna.

Jag beställde även en ny data igårkväll. Riktigt skoj ska det bli att få en data igen men kommer inte få den förrns den 29 typ, det är lite surt. Nu ska jag snart iväg igen på matte, bara jag inte somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0