Dagens dag.

Japp dagen har sett ut så här: En pölsa börjar jaga Tisdag och då vaknar jag, finns det nått underbarare sätt att vakna än av barnskratt? Haha ja det var härligt iallafall. Jag kom upp i tid och förmiddagen lästes lite matte och tog det lungt. Efter lunch så hade jag matte vilket var riktigt kul idag! Jag fattade ganska bra så nu hade jag tänkt att sätta mig och räkna igen. Jajjemen efter matten for jag och handlade till tacosen vi ska äta ikväll och sen förberedde jag den lite. Nu sitter jag och tisdag och njuter av lugnet. Eller det är nog tisdag som njuter inte jag. Jag saknar Pölsan.
Hon och syster for till boden för att hälsa på pappsen hennes, en liten roadtripp.
Till helgen ska jag hem till övik, tråkigt nog så är inte mamma och pappa hemma, saknar dom så det hade varit kul att träffa dom lite men samtidigt får jag mer tid att träffa kompisarna som jag saknar åh så mycket. Ska titta förbi hos mormor också och hoppas att hon bjuder på nått gofika. Nä nu ska jag ägna matteboken lite tid.

Kommentarer
Postat av: Katie

Men du saknar ju nästan mig mest! Och vi ses inte till helgen ju

2008-09-15 @ 17:14:03
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0