Dåligt av mig

Jag vet att jag har varit dålig med uppdateringarna men har varit så otaggad när ryggen har varit så jävlig. Det börjar dock bli lite bättre och ikväll tänker jag till och med supa. Ikväll är det norrskensröjet med norrlandstema. Haha jag kommer vara så snygg i min pälsmössa. Med lite sprit i kroppen kommer jag nog ganska snabbt glömma bort ryggvärken. Först ska vi på alltså på sittningen och efter det ska hela klassen komma hit på mellan fest innan vi går ut på stuk. Jag måste alltså städa idag, det känns ju mindre kul. Ska göra mitt bästa.

Igår kväll hade Kellerman och jag bara myskväll vi åt god middag och sen degade vi bara framför tvn, riktigt skönt faktiskt.
Hade två ergonomiföreläsningar igår på eftermiddagen så nu har jag haft sovmorgon tredagar på raken vilket har varit riktigt riktigt skönt.

Det hände också en riktigt hemsk grej i ondagskväll. Kellerman han på taket, tallen, skåningen och några till var här och söp. Och som det brukar vara när folk super brukar ju folk springa ut på balkongen. Tisdag brukar ju som sagt inte få vara på balkongen men på något sätt hade hon lyckat smyga ut utan att vi sett det för när kellerman och gänget skulle gå så hittade dom Tisdag ute genomblöt! Hon hade alltså hoppat ner, FEM VÅNINGAR! Lite panik man fick men förutom att hon var dyngsur så hade katten inte en skråma. Vadå nio liv? helt sinnesjukt. Katten mår hur bra som helst men jag kommer aldrig lämna balkongdörren obevakad igen.

Ja, nu gick Kellerman ut för att försöka fixa bilen och jag ska nog snart ta en dusch och börja städa lite inför ikväll.

Sådärja nu hoppas jag att Puttis är nöjd med min uppdatering, imorgon kommer jag förhoppningsvist med lite roliga bilder från norrskensröjet. Så längta!

Kommentarer
Postat av: Katie

Åh nej! Vilken himla tur att allt gick bra med Tisdag!

2008-09-06 @ 12:58:36
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: petran

oooo tissan!! vad hemskt vilken tur hon hade!

2008-09-07 @ 00:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0