Efter disken

Nu har jag diskat bort nästan allt. Jag brukar få ruskigt ont i ryggen när jag diskar men idag klarade jag nästan att diska bort allt innan jag kände av ryggen. Ryggen kanske håller på att bli bättre, då ska jag komma igång med pilatesen igen. Hoppas Kellerman blir glad när det inte ser förjävligt ut här. Bara lite småjävligt. Haha nä inte alls så.

Undra hur mycket jag har gått upp i vikt av svullandet ikväll alltså. Ska ta tag i mitt liv och börja träna nästa vecka. Har dugga igen om en vecka så i helgen blir det mycket mattepluggande och samma nästa vecka tror jag. Men nästa helg ska jag festa till ordentligt. Kellermans födelsedag vettni, det kommer bli grymt kul. Måste bara styra upp så att alla kommer in på Stuk. 

Nä nu ska jag se klart greek och drömma våta drömmar om Candy world, helt otroligt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0