En vanlig dag

Inatt sov jag nästan 12 timmar det var så otroligt skönt, jag behövde verkligen det. Vi började inte förrns ett idag då vi hade matte, blev så glad när det funkar och man fattar.
Efter det for jag och Fina på stan och skulle hitta nån födelsedagspresent till Kellerman, det gick ju som det gick. Men nått borde jag komma på, förhoppningsvist. Vi mötte upp med han på taket och hans pojkvän. Vi for också på kioskpiraten och köpte en maaaassa götta. Åh, så underbart det är med godis. När jag kom hem satt jag mig och spelade viva pinata och gjorde det i x antal timmar. Nu ska jag se på maria wern, vad det nu heter och vika tvätt. weeeei.

Men fortfarande vem är anonym?

Kommentarer
Postat av: inte anonym, bara JP

hey you. Tänkte bara höra vad det är du pluggar? man blir ju lite nyfiken :D

2008-09-23 @ 21:07:17
URL: http://www.enorangegiraff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0