En vanlig tråkig lördag

Idag har det inte hänt nått roligt alls. Sov ut, sen for vi på storheden och gick på ÖB och störst ica och shoppade loss. Vi måste ju ladda upp med mat nu när Pölsan och Syster kommer instormandes imorgon. Har även hunnit städa lite nu ikväll. Kellerman och hans klass har phösarfest så jag och Tissan har tjejkväll. Så skönt att inte behöva göra nått.
Fast jag har faktiskt varit lite duktig, sorterat tvätten, dammtorkat, städat toan och plockat undan en massa.
Funderar även på att ställa mig och diska undan och då skulle jag haft en guld stjärna.
Imorgon ska jag kliva upp sex för att tvätta. Det känns ju kul. Men det är också skönt att få det bortgjort.
Nä nu ska jag pallra mig till diskbänken. Hoppas ni har en mer spännande lördagskväll än vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0