Gottne

Nu är jag hemma hos mammsen och pappsen som dock inte är hemma i helgen men ändå är det riktigt riktigt skönt att vara hemma. Jag trivs i Luleå men jag kommer aldrig trivas bättre nånstans än vad jag gör här hemma i gottne.
Igår när jag kom hem hann jag träffa mammsen och pappsen litegrand vilket var skönt och när dom hade farit mot stockholm så gjorde jag holmes och hennes bitch mat. Gud så gott det var egengjord potatisgratäng och kött. Mums.

Idag har jag holmes och ph varit och hämtat fotöljen ch mattan och sen varit ut en sväng till ströms och puttis. Shoppade dock inget, hade ingen inspiration. Sen blev det den ljuvligaste tacotallriken i världen och sen systemet och sen hem.
Ja här sitter jag alltså nu, funderar på att lägga mig och sova nån timme å ta igen all sömn som gick förlorad i veckan.
Ja det ska jag göra nu, Sov gott fool!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår precis vad du menar; borta bra men hemma bäst. Tur att Gottne kommer ligga kvar =)

2008-09-24 @ 06:34:56
URL: http://bofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0