Matte matte matte.

Nu har jag pluggat matte som bara den, känns som mina ögon blöder men det är faktiskt roligt för jag fattar. Lyllo mig va! Satt och kollade igenom tenta datumen och tydligen ska vi ha 4 matte tentor under det här året. Det borde man ju klara. Eller hur? Och vet ni vad när jag har klarat av den här matte duggan kommer jag hem till Övik och ska bara njuta av att vara hemma. För jag saknar det som sjutton. Är fortfarande lite deppig för att mams och paps inte kommer vara hemma men jag får säga åt dom att köpa lite pingvinlakrits åt mig på arlanda då kanske jag förlåter dom. Jajjemensan nu ska jag läsa lite mer matte innan pölsan och syster är tillbaka från boden för då blir det inte mycket till lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0