Min värdelösa soffa

Innan vi flyttade upp hit till luleå köpte jag ju en ny soffa som är helt värdelös, För det första är den här mycket mjukare än den jag provsatt i butiken och för det andra var det massa massa små trådar som stack upp ur tyget när jag fick den. Efter några dagar sprack även sömmen på ett ställe. Är riktigt besviken på unika hem i ö-vik där jag köpte den. Inte nog med att allt det där är trasigt på soffan utan mattan som skulle ta en veckan att få hem har inte dykt upp än och fotöljen som skulle ta fem veckor har inte kommit än och det har tagit typ sju veckor.
Säljaren verkar vara världens tidsoptimist och inte hälften han säger är sant. BUUU för unika hem i övik.


Sprucken söm.


Sprucken söm och ändå har jag försökt sy ihop den.


På flera ställen sticker sånna här trådar upp som man ogärna vill vara och dra i.

Kommentarer
Postat av: Jenny Ramkrans

Har du reklamerat den? Gör det! Det måste gå på garantin. Så kass ska inte en soffa vara! (har du kollat så inte katten är på och klöser på den btw?) Många kramar

2008-09-11 @ 23:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0