Ryggont och jävulskap

Idag efter lunch fick jag helt sinnessjukt ont i ryggen. Har haft problem med ryggen hela sommaren och några gånger har jag haft riktigt ont men dum som jag är har jag inte gjort nått åt det. Idag fick jag dock riktigt riktigt ont, trodde jag skulle kräkas av smärtan. När jag kom hem ringde jag vårdcentralen och jag fick en tid dit direkt. Tydligen har jag fått en inflammation i ryggen som jag måste bli av med sen kommer jag få lov att börja gå till sjukgymnast igen.
Borde nog börja komma igång med pilatesen igen, tror det skulle vara bra. men just nu måste jag bara vila bort inflamamtionen så det känns bättre sen måste jag träna upp ryggen igen.
Går på alvedon och ibumetin som fan nu, känner mig typ full haha. Fast inte roligt full utan bara tröttfull. Vill bara gå och lägga mig. Och vi som skulle ha fest ikväll, det kommer vi nog ha ändå men jag kommer inte vara så på G. Ska försöka gå och lägga mig tidigt iallafall. Jag får ladda för lördag istället.
Nu ska jag grina lite över min rygg och försöka få Kellerman att köpa godis åt mig.


Ingen sån här rolig fool ikväll.

Kommentarer
Postat av: petran

lisa uppdatera lite mer! alltid kul å läsa vad du sysslar me =) puss

2008-09-06 @ 10:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0