Sista dagen i paradiset

I eftermiddag åker jag kellerman och tisdag hem till luleå. Drygt att åka bil men det ska bli kul att få ställa i ordning allt med fotöljen och mattan och så. Hoppas verkligen det blir snyggt. Det ser även ut som att det blir en ikearesa på torsdag, weeei. Det kommer bli så snyggt så snyggt. Btw det är inte nån som har Ikeas HOL som nån vill sälja? Skulle verkligen verkligen behöva en. Dumma ikea har ju slutat sälja dom.

Iallafall har jag haft en underbar helg med underbara vänner, hann inte med så mycket  som jag hoppades men jag kommer nog hem igen rätt snart om jag känner mig själv. Åh, vad jag önskar att Holmes flyttar upp efter jul alltså.

Nä nu ska jag packa ihop allt så att jag snabbt kan få in allt i bilen för sen ska jag till Eden och gratta Kellermans underbara mams och sen blir det bil till luleå för hela slanten. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ju iaf en på blocket!;) 9s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/17990134.htm?ca=19s

2008-09-21 @ 20:30:28
Postat av: Anonym

Kommer att anordnas en tripp till IKEA för studenterna på LTU, håll utkik för lappar som kommer att finnas utspridda över skolan... Ifall de verka nå intressant..

2008-09-22 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0