Skola skola skola

Nu är jag hemma på lunch vi har haft tre timmars anatomi föreläsning nu på morgonen. Är så sinnes sjukt trött. Sent igårkväll kom Kellermans bror och kusin, super kul men dessvärre var man nog uppe lite försent och det känns verkligen idag. Klockan ett har jag mattelektion och efter den ska jag hem och sova. Sen ska jag, HH, hengu och kanske gotlänningen käka räkor, fatta vad gott! längtar som bara den. Måste även plugga en massa matte idag, kul liv.
Idag har vi skickat iväg min dator, känns så himla tomt, sitter vid kellermans nu men jag är så himla ovan med den. Snart ska jag köpa en ny super fin dator. Insåg även idag att vi skulle behöva en skrivare. Det är så sjukt mycket grejer hela tiden som man skulle vilja ha utskrivet.
Nä nu ska jag slö titta på tv sen back to school.

Kommentarer
Postat av: Katie

Ska du köpa en nya dator :O

2008-09-02 @ 12:24:26
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0