Underbar dag

Idag har jag haft en  riktigt skön dag med HH. Vi gick som sagt ner till stan och det var sinnessjukt härligt. Hur skönt som helst. Vi gick runt på stan ett tag käkade lunch på sub o co och gick på stan lite till. Sen for vi hem till mig där Kellerman och pojkarna skulle så film. Det lät ju jävligt skönt men...
Gissa vilken film idioterna sätter på! Jo Harry Potter. Efteråt var jag så jäkla trött och uttråkad att jag somnade och sov två timmar. Finns seriöst inget tråkigare än Harry Potter, eller jo! Sagan om ringen. Fyyyyfaaan.
Ja men iallafall for HH hem efter filmen och då däckade jag i sängen några timmar, så jag är ganska nyvaken.
Vad ska jag äta? Jag är ju hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0