Besvikelse och trötthet

Nu har min arghet mot ikea gått över i besvikelse, jag hade verkligen sett framemot att få göra fint med nya tv-bänken. Bajs ikea. Flickorna for på hockeysittningen och jag och Tissan har haft myskväll. Vi är super trötta båda två, jag höll på att somna i duschen, då är det illa. Tror faktiskt vi ska ta och hoppa i säng nu typ. Tur att jag har Tisdag som tröstar mig.

Dagen har varit bra iallafall bortsett från tvbänksbajset. Klockan nio for vi mot ikea och efter ikea hann vi även med skopunkten där jag fyndade två par skor olagligt billigt och sedan in på fabriksbutiken och jag var så sugen på att handla men hade inte råd. Candy world hann vi också med vilket nog var det bästa, älskar godis. Och sist men inte minst for vi över till finland och Alko, jag gick där inne och försökte prata finska samtidigt som jag tjatade på 18kilo att hon skulle lära mig. Det gick så där och efter ett tag så insåg jag att det var lite pinsamt att jag försökte tala finska i finland.
Sex nån gång var vi hemma iallafall så det är inte så konstigt att jag är trött. Nä, nu blir det nog sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0