Dagen

Igår kväll va jag som sagt sjuk och jag fick lite feber men inte alls speciellt mycket och efter att ha tagit en alvedon bestämde jag mig för att köra hem till Gottne då jag trodde att jag skulle vara mycket sjukare idag och då inte orka köra.
Så jag kom hem till Gottne vid tolv snåret och stupade i säng ganska direkt. Vaknade runt tolv idag och kände mig inte alls febrig bara riktigt förkyld, vilket var skönt för vem vill ha feber liksom.
Ja, så dagen har mest spenderas med att sitta ute i solen för att få lite färg och att bara ta det allmänt lugnt. Snart ska jag bort till syster och gänget för att äta middag, det ska bli riktigt gott.
Imorgon far vi tillbaka till Luleå, vi har inte bestämt nån tid eller något än vilket vi kanske borde men vi har fortfarande tid. Nä nu ska jag traska bort till syster. Hoppas ni har njutit av solen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0